O PROJEKTU

GLAVNI CILJ PROJEKTA

Sveukupni cilj projekta je poboljšati dostupnost edukacije u području POTROŠAČKOG TRŽIŠTA POSEBNIH OGRANIČIVANJA DIJETE kroz razvoj i provedbu programa obuke, kreativni studentski kamp – radionicu, panel diskusiju za studente, poduzetnike i akademsku zajednicu, studentsku radionicu za inovacije u segment proizvodnje hrane, idejno natjecanje za sastavljanje paketa turističkih proizvoda usmjerenih na posebne prehrambene zahtjeve, radionica na temu različitih prehrambenih pristupa/trendova, edukacija o pripremi “besplatnih” jela.

Specifični ciljevi su kroz razvoj posebnih programa osposobljavanja studenata i provedbu edukacija kako bi se unaprijedilo stručno znanje studenata zainteresiranih za gastronomski turizam te trenera ili nastavnika koji predaju na tečajevima.

Inovativnim rješenjima pridonosimo olakšavanju poslovnog razmišljanja o prehrambenom turizmu kod mladih naraštaja. Ovo će biti natjecanje u poslovnom planu za pakete turističkih proizvoda usmjerenih na posebne prehrambene zahtjeve, kreativni kamp i podizanje svijesti potrošača među ostalim ciljnim skupinama.

U odnosu na predmet našeg projektnog prijedloga važno nam je podržati suradnju među akterima u sektoru inovativne proizvodnje hrane i dostave hrane za posebne skupine potrošača te promijeniti iskustvo osobnim iskustvom.

Ovaj cilj će se postići kroz dva stručna posjeta. Iskustva stečena tijekom posjeta bit će ugrađena u projektne aktivnosti. Osim toga, specifičan cilj projekta je izrada studije koja ispituje prehrambene trendove, zdravstvene probleme vezane uz prehranu, ponudu i potražnju prehrambenih proizvoda s posebnim dijetalnim ograničenjima te prijedloge za transformaciju prehrambenog i poljoprivrednog sustava. Također, kao konačni cilj je priručnik kao podrška pružateljima usluga prehrane koji olakšavaju potražnju na tržištu potrošača s posebnim dijetalnim ograničenjima.

REZULTATI PROJEKTA

  • Organizacija panel diskusije za studente, poduzetnike i akademsku zajednicu; 15 studenata, 5 poduzetnika i 5 akademskih zajednica
  • Organizacija radionice za inovacije u segmentu proizvodnje hrane; 20 osoba
  • 10 studenata sudjeluje u idejnom natječaju za sastavljanje paketa turističkih proizvoda za posebne prehrambene zahtjeve
  • 4 treninga o pripremi “besplatnih” jela i srodnih stvari u Kaposvaru i Zalaegerszegu; cca. 20 osoba po treningu
  • 2 radionice i jedan senzibilizirajući trening za poslužitelje u restoranima
  • Izdanje Priručnika za pružatelje prehrambenih usluga koje olakšava potražnju na potrošačkom tržištu s posebnim prehrambenim ograničenjima
  • 4 županije pod utjecajem projekta (Zala, Somogy, Koprivničko-križevačka i Virovitičko-podravska)
  • 2 događaja organizirana na HU i HR jezicima (uvodne i završne konferencije)
  • 2 studijsko putovanje za srodne pružatelje usluga i partnerske organizacije
  • Studijsko putovanje za studente; 10-10 studenata HU-HR
  • 20 studenata koji imaju izravnu korist od projekta jer sudjeluju u programu razmjene studenata
  • Dvojezične brošure u 300 primjeraka
  • predmeti za vidljivost projekta (šalice, torbe, majice, USB stickovi, suncobrani, itd.)
  • Izrada baza podataka o ponuđačima ekoloških (ili općih) poljoprivrednih proizvoda koji mogu biti predmet turističke ponude, te turističkih atrakcija za gastronomski turizam.Organizacijski panel diskusije za studente, poduzetnike i akademsku zajednicu; 15 studenata, 5 poduzetnika i 5 akademskih zajednica4 treninga o pripremi “besplatnih” jela i srodnih stvari u Kaposvaru i Zalaegerszegu; cca. 20 osoba po treningu

AKTIVNOSTI PROJEKTNIH PARTNERA

[TABS_R id=574]