Kategorije
StudentNetworkingHR

ODRŽANO STUDIJSKO PUTOVANJE I KREATIVNI KAMP ZA STUDENTE U ORGANIZACIJI SVEUČILIŠTA MATE, KAPOŠVAR

Ustanove koja sudjeluju u GASTROTOP-u:

  1. MATE Kampus u Kapošvaru,
  2. Visoko gospodarsko učilište u Križevcima,
  3. Veleučilište u Virovitici,
  4. Trgovačka i industrijska komora županije Somogy,
  5. Trgovačka i industrijska komora županije Zala.

Cilj GASTROTOP-a: cilj programa sufinanciranoga od Interreg programa Europske unije je ispitati mogućnosti zadovoljavanja potreba za specijalnom prehranom (npr. medicinski neutralna hrana, veganski režimprehrane, alergija i intolerancija na hranu) u regijama organizacija koja sudjeluju u programu, u hrvatsko-mađarskom pograničnom prostoru (županije Koprivničko-križevačka, Virovitičko-podravska, Somogy, Zala i Južno zadunavlje). Program je partnerima omogućio istraživanje potreba i mišljenje stanovništva kao i odnos, ponašanje i planove za budućnost turističkih subjekata, ugostitelja i drugih uključenih organizacija (npr. udruge za zaštitu interesa, strukovne organizacije). Program je partnerima ujedno omogućio organizaciju -među ostalima- strukovnih konferencija, stručnih putovanja i tečajeva (npr. kuharima) izradu brošura, razvoj baza podataka i mrežne stranice. Pored svega ovoga GASTROTOP je omogućio viskoškolskim ustanovama da njenim polaznicima organiziraju studijska putovanja te da u okviru jednotjednoga kreativnoga kampa (creative camp) poslušaju strukovna predavanja te izrade ideje za razvoj vlastite usluge ili tvrtke.

Način sudjelovanja MATE kapošvarskoga kampusa u GASTROTOP-u:

  • zajednička istraživanja (među stanovništvom i strukom) sa križevačkim gospodarskim učilištem (Visoko gospodarsko učilište u Križevcima);
  • izrada baze podataka za Južno Zadunavlje na mrežnoj stranici u pripremi Veleučilišta u Virovitici o mjestima koja nude medicinski neutralnu hranu;
  • dvodnevno studijsko putovanje (study tour) i četverodnevni kreativan kamp (creative camp) za 10 hrvatskih i 10 mađarskih studenata.

O dvodenvnom studijskom putovanju (study tour) (12.-13. rujna 2022.):

Ciljna grupa: 10 mađarskih i 10 hrvatskih studenata

Cilj: posjeta južnozadunavskim turističkih i ugostiteljskih destinacija koje su uzorito reagirale na zadovoljavanje potreba potrošača za specijalnom prehranom (medicinski neutralna hrana, vegetarijanci, vegani) odnosno onih koji pate od intolerancije ili alergije na hranu.

Predstavnici tvrtki uključenih u studijsko putovanje su ukratko prezentirali što za njih znači zadovoljavnje medicinski neutralnih prehrambenih zahtjeva. Cilj putovanja je bio pružiti inspiraciju studentima za zadatke koje će trebati izraditi u okviru kreativnoga kampa.

Lokacije koje su bile posjećene tijekom studijskoga putovanja::

  1. Dolina Krišne, Somogyvámos;
  2. Restaurant Kistücsök, Balatonszemes;
  3. Hotel Azúr, Siófok;
  4. Hotel Kardosfa, Zselickisfalud, Kardosfapuszta;
  5. Lovačka kuća Tógazda Safari, Somogyapáti;
  6. Kurija Takler, Szekszárd.

O programskom dijelu kreativnoga kampa (14.-17. rujna 2022.):

U prva dva dana kreativnoga kampa sudionicima su predavanjima približene specijalne dijetalne potrebe odnosno dijetalna osjetljivost iz aspekta raznih struka (ugostiteljstvo, prehrambena industrija, dijetetika, turizam).

U drugom dijelu programa studentske grupe od 4-5 članova su izrađivale ideje i razvojne programe koji bi označili pravce iskoraka prvenstveno na posjećenim lokacijama u cilju zadovoljavanja potreba za medicinski neutralnom hranom.

Na kraju programa studentske grupe su stručnom žiriju prezentirale svoje radove čija je tema mogla biti izrađena ideja vezana za posjećena mjesta, razvoj tamošnjih usluga ili zamišljene tvrtke kao i sugestije vezane za razvoj njihivih komunikacijskih aktivnosti.

Predavači kreativnoga kampa su bili :

  1. Kanizsai Tóth Csaba, poslovodni direktor, grupacija FÁN csoport (vlastiti brendovi i HoReCa);
  2. Dr. Némedi Erzsébet, poslovodna direktorica, Expedit Nodum (trendovi u ishrani, živežne namirnice budućnosti)
  3. Kecskeméti Attila, poslovdni direktor, Aby’s (unikatne prilagođene sirovine);
  4. Bősze Ákos, voditelj sektora METRO HoReCa (prilagođeno potrebama HoReCa);
  5. Strasser-Kátai Bernadett, poslovodni direktor, Real Nature (mliječni proizvodi i nadomjestci);
  6. Dr. Barta Anita, predsjednica, Zaklada za djecu i obitelji sa alargijom i intolerancijom na hranu;
  7. Erdélyi Alíz, glavna tajnica, MDOSZ (Zemaljski savez mađarskih dijetetičara);
  8. Bódi Krisztina, poslovodna direktorica, Marketing art d.o.o. / menteshelyek.hu (evidentira mjesta gdje se nudi medicinski neutralna hrana)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)